Viața și jurnalul lui Jim Elliot (2)

Viața și jurnalul lui Jim Elliot – Elisabeth Elliot, Scriptum, Oradea, 2024, 326 p.

„În 1945, când Jim a ajuns la Wheaton, nu credea că va rămâne mai mult de doi ani. Dar în toamna anului 1947, după întoarcerea din Mexic și după câteva săptămâni petrecute acasă, familia a găsit bani ca el să-și continue studiile, iar el a văzut în acest lucru un semn din partea Domnului. Prima sa scrisoare e datată 15 septembrie.

„Dr. Brooks mi-a propus să le vorbesc sâmbătă studenților din anul I, iar Domnul mi-a dat putere să sfătuiesc și să încurajez. Subiectul a fost Ce-aş fi dorit să mi se spună când eram în anul I. Am ţinut să evidenţiez că dincolo de a crede şi a te comporta, în viaţa de creştin, esenţial este a fi, şi am dat îndemnuri din Noul Testament:

„Nu fiţi nepricepuţi!”
„Nu vă lăsaţi înşelaţi!”
„Fiţi cumpătaţi!”
„Vegheaţi!”
„Luaţi aminte la Cuvânt!”
„Fiţi neclintiţi! etc.„”

(p. 61-62)

Lasă un comentariu